Bezpieczeństwo stron internetowych zawsze było ważnym tematem w świecie e-biznesu i optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO). Jednak w ciągu ostatnich kilku lat trend znacznie...
Za każdym razem, gdy ktoś odwiedza stronę w Twojej witrynie, przeglądarka musi zażądać wielu plików. Te żądania HTTP mają bezpośredni wpływ na szybkość ładowania...
Chociaż tworzymy dziesiątki i setki treści, nie wszystkie z nich osiągają pełny potencjał pod względem pozycji w wyszukiwarkach i ruchu. W rzeczywistości często wiele...
Każdego roku uruchamianych jest coraz więcej serwisów internetowych, co oznacza wzrost konkurencji dla już istniejących. Dodaj do tego fakt, że Google często aktualizuje swój...
Wprowadzenie do Google Ads Google Ads (dawniej Google Adwords) to usługa, która pozwala firmom wyświetlać reklamy i docierać do klientów gotowych do zakupu. Platforma...
Audyt SEO jest niezwykle pomocny, ponieważ żadna strona internetowa nie jest idealna. Prawie zawsze istnieje pole do poprawy w zakresie projektowania stron internetowych, optymalizacji...
W rzeczywistości istnieje ponad 200 czynników rankingowych, które pomagają określić pozycję witryny w wynikach wyszukiwania. Jednym z nich jest rola struktury strony internetowej, która...
Google Moja Firma można rozumieć jako interaktywny katalog obsługiwany przez Google, który zawiera listę firm internetowych i tradycyjnych. GMB (ang. Google My Business) pozwala...
Optymalizacja WordPress’a może przysporzyć o ból głowy. Warto więc zacząć od podstaw i obrać dobry kierunek. Dostosuj permalinki (bezpośrednie odnośniki) Struktura adresów URL strony...
Nowy rok, nowe trendy w projektowaniu stron internetowych. Zaczynamy już widzieć elementy, które będą gorące w 2020 roku (a może i później). Większość z...